Garantie

Wij doen er alles aan om onze producten in goede codintie bij uw aan te leveren.Toch kan het gebeuren dat er tijdens de afhandeling van de bestelling iets gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek dit bij ons te melden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kostenloos zorgen voor reperatie of evt vervanging.

Meer info kunt u vinden op onze algemene voorwaarden pagina.

 

Klachten

Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: robert@rvandenakker.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden bij een onafhankelijke geschillencommisie.

Vanaf 15 Februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via de ODR platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.